Всупереч загальному зниженню промислового попиту, Hyundai Motor Europe завершив 2021 рік з високими результатами продажів. Минулого року компанія продала в Європі 515 886 автомобілів, що на 21,6 % більше, ніж у 2020 році. Це призвело до зростання частки ринку до 4,4 %.
Рекордно зросла частка електрифікованих транспортних засобів, 35 % автомобілів Hyundai, проданих у Європі, були електричні або електрифіковані. Це на 77 % більше, ніж за рік до цього. З них 72 509 – транспортні засоби з нульовим рівнем викидів CO2, що складає 14,1 % з загальних продажів у Європі.
Стрімкий ріст продажів у Європі.
Загальна частка ринку в 4,4 % в Європі, була досягнута завдяки рекордному зросту продажів на автомобільних ринках Німеччини, Іспанії, Італії, Франції та Великобританії.
В Україні Hyundai також не вибивався з успішного європейського контексту і увійшов у 5 найбільш популярних марок, реалізувавши 4863 автомобіля. Продажі зросли на 19 %, а доля на ринку склала 4,7 %.
У Німеччині моделі Hyundai склали 4,1 % від всіх проданих автомобілів, що на 0,5% більше, ніж у попередньому році. У 2021 році у Німеччині було продано 106 620 нових автомобілів Hyundai, що стало рекордним показником.
В Іспанії, Hyundai досяг ринкової частки в 6,7 % – що також є найвищим показником за всю історію продажів. Це склало 57 508 зареєстрованих транспортних засобів Hyundai. Після запуску IONIQ 5, компанія очолила продажі в другій половині 2021 року.
Частка ринку Hyundai в Італії у 2021 році досягла 3,1 %, що на 0,7 відсотка більше, ніж у попередньому році. Продажі зросли на 35 % у порівнянні з минулим роком. 28 % автомобілів Hyundai, проданих в Італії, були електрифіковані, що становить 38% загального ринку альтернативних силових агрегатів по всій країні.
І у Франції компанія досягла своєї найвищої частки ринку в історії – 2,7%, що на 0,6% вище, ніж у попередньому році. В порівнянні з попереднім роком продажі зросли на 30,8 %, загалом у 2021 в країні було продано 45 241 автомобіль Hyundai.
На ринку Великобританії також було досягнуто значних успіхів. Компанія продала 69 680 одиниць, що склало 4,2 % ринкової частки. У порівнянні з минулим роком продажі зросли на 47%. У 2021 році компанія продала понад 12 500 автомобілів з нульовим викидом CO2, що є четвертим показником серед усіх виробників.
Hyundai TUCSON лідирує і в Європі і в Україні.
Універсальним бестселером знову став Hyundai TUCSON. Після оновлення моделі продажі абсолютно нового TUCSON у 2021 відчутно зросли. Продані 152 257 автомобілів TUCSON склали 29,5 % усіх продажів Hyundai в Європі. В Україні ця любов вилилась у продаж 2143 автомобілів, 569 одиниць були гібридними, що склало 26,55% відсотки від загальних продажів моделі.
А ось 2 та 3 місце в автомобільних вподобаннях українців та загальної Європи дещо розходяться. Українцям у 2021 році дуже сподобалась оновлена i30. Загалом було продано 794 автомобілі, що дозволило моделі увійти до трійки лідерів всього С сегменту.
Загальне ж друге місце у Європі зайняв компактний кросовер Hyundai KONA, загалом було продано 109 902 автомобілів. Нова KONA була представлена в Україні лише минулого року, має електричну версію та ДВС. У 2021 році в Україні було продано 182 моделі, і є всі підстави очікувати на покращення продажів у 2022 році.
3-тя найбільш популярна модель Hyundai в Україні у 2021 році SANTA FE, загалом було продано 435 автомобілів. У Європі 3 місце зайняла i20, проте офіційно дана модель в Україну не завозилася.
Ми бачимо високі результати продажів кросоверів Hyundai, як в Європі загалом, так і в Україні, зокрема. Такому успіху сприяє різноманітність лінійки позашляховиків компанії. Завдяки продуктам, що охоплюють B, C і D сегменти, та комплектуються усіма доступними типами силових агрегатів, кросовери Hyundai без перебільшень займають унікальну нішу, що здатна задовольнити різноманітні способи життя та запити автовласників. Наприклад у нас значно зростає впізнаваність, а з нею і кількість продажів моделі VENUE. Минулого року в Україні було реалізовано 346 автомобілів.
“2021 рік нам запропонував не лише низку викликів, але й дозволив досягнути ряду перемог. Повне оновлення модельного ряду, представлення українському споживачеві моделей, що офіційно до цього не завозились та презентація в унісон з європейськими колегами гарячих новинок IONIQ 5 та STARIA, дозволяють з оптимізмом дивитися у 2022 рік. Так у 2021 році ми зіткнулися з перебоями в постачаннях та продовженням пандемії, яка мала негативні наслідки для ринку. Проте дилерська мережа Hyundai довела, що здатна підтримувати високу якість своїх послуг навіть у буремні часи. Це дійсно доводить успіх нашого клієнтоорієнтованого підходу.
Якщо ж говорити про плани на цей рік, то ми продовжимо презентувати новинки. Українські автолюбителі побачать революційний електричний седан IONIQ 6 та оновлений місткий кросовер PALISADE, який після тогорічного старту продажів отримує все більше і більше прихильників в Україні”. – зазначив генеральний директор Хюндай Мотор України, Ігор Гладковський.
Загальні продажі електромобілів у Європі зросли на 77 %.
У 2021 році продажі електрифікованих транспортних засобів у Європі зросли на 77% у порівнянні з попереднім роком. Компанія Hyundai продала 182 437 електрифікованих моделей торік. Альтернативні силові агрегати склали 35% загального обсягу продажів автомобілів Hyundai в Європі. Через об'єктивні обставини в Україні цей відсоток значно скромніший 14, 33 %, але вже також дуже помітний.
З них 72 509 були транспортними засобами з нульовим рівнем викидів або електричними транспортними засобами з батареєю та паливними елементами. У 2021 році транспортні засоби з нульовим рівнем викидів склали 14,1% продажів у Європі, що на 26% більше, ніж роком раніше, в Україні це ще лише 2,6 %.
У 2021 році TUCSON Hybrid став найбільш продаваною електрифікованою моделлю Hyundai як в Європі загалом, так і Україні зокрема.
KONA Electric очолила список найбільш продаваних електромобілів Hyundai. У 2021 році популярність моделі у Європі зросла на 21% у порівнянні з минулим роком. Як вже зазначалось в Україні дана модель була офіційно представлена лише минулого року і фактично також займає перше місце серед лінійки електромобілів компанії, проте з дуже невеликим відривом. Враховуючи, що дебют електричних моделей KONA Electric та IONIQ 5 припали лише на минулий рік, а IONIQ Electric із-за перебоїв у постачанні не був завжди доступний для покупця у 2021 прогнозується ріст продажів електромобілів Hyundai в Україні у 2022 році.
Збільшення частки автомобілів з низьким рівнем викидів і нульовими викидами є частиною стратегії Hyundai щодо досягнення вуглецевої нейтральності до 2045 року.